6 comentarii la “INTUNECARE…

  1. Scrii minunat… si exprimi tot ceea ce simt eu de zece ani
    Dar am o intrebare! Ceea ce scrii este inspirat din propria experienta?

  2. Scrii minunat… si exprimi tot ceea ce simt eu de zece ani
    Dar am o intrebare! Ceea ce scrii este inspirat din propria experienta?
    daca da…te inteleg dar nu inteleg de ce eu, tu, altii se complac in sitatii dureroare…Oare asta sa fie iubirea?

    • Da…scriu exclusiv din propria experienta. Nu stiu daca asta este iubirea, dar daca este iubire, niciodata nu va fi perfecta. Toate lucrurile dureroase ne face sa fim mai puternici, si sa ne dam seama ce simtim. Daca nu ar durea, inseamna ca nu ne pasa…calea spre fericire dupa parerea mea este plina de suisuri si coborasuri, trebuie doar sa stim sa le tinem piept si in final….ce va fi, va fi. !
      Multumesc Adi, te mai astept!

  3. Intr-adevar Roxana, asa cum nimic nu este perfect pe lumea asta, nici iubirea nu poate atinge perfectiunea … Incercam noi sa tindem spre perfectiune, dar cu cat ajungem mai sus, cu atat realizam ca vrem mai mult, ca ceva nu ne place …

  4. sincer nu stiu nici eu de ce nu mai scriu … uneori simt o nevoie nebuna de a ma intoarce printre voi … poate ca am sa scriu din nou …

Lasă un comentariu